miercuri, 28 octombrie 2009

Zece.

As vrea sa pot sa sterg cu buretele orice greseala pe care'am facut'o cu intentie sau fara.

As vrea sa poti uita tot ce nu mi-ai spus niciodata, tot ce'ai vrut sa'mi spui si tot ce mi'ai spus de'a lungul timpului.

As vrea sa ma poti privi ca la inceput, cu ochii mari si curiosi.

As vrea sa iti mai vad chipul luminandu'se cand ma vezi pentru prima oara dupa mult timp.

As vrea sa ma iei de mana si sa o simt tramurand sub mangaierea usoara a degetelor mele.

As vrea sa nu'mi mai amintesc respiratia ta care imi incanta urachile de fiecare data cand visele urate nu'mi dadeau pace.

As vrea sa pot uita mirosul unei duminici in care lenevesc in patul tau cu o mie de sparante in minte si o mie de pacate in suflet.

As vrea sa ma poti uita in fiecare zi, pentru ca noaptea sa iti rasune in urechi doar niste cuvinte, nicidecum autoarea lor. Numai vocea ei in urechile care au auzit o mie de minciuni. Sa simti un parfum cunoscut, sa te invadeze prin fiecare por, sa invaluie fiecare fir de par trezit de un deja-vu mai ciudat decat oricare altul.

As vrea o dimineata perfecta, cu aroma de cafea, cu gust de inghetata, o dimineata calduta cu sentimentul unui nou inceput.

As vrea sa uitam amandoi, dar sa o luam de la capat tot impreuna.


pace voua\/

As vrea sa tac.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu