miercuri, 28 octombrie 2009

Epoca de aur. EnergyVodka

Cateva reguli de "conduita" pentru mine si pentru altii ca mine.

1. nu merg in club a trista. nu de alta, dar clubul asta e bun numai daca esti deja fericit, altfel te cuprinde tristetea de la intrare cand se aude un Coldplay care'ti merge pana la suflet, cand dai nas in nas cu minori cu buletine false ori cu bodyguarzi cu IQ'ul mai mic decat circumfarinta brandului. adica bicepsului.

2. nu mai beau tequila dupa vodka. niciodata! a doua zi nici mama lu' nurofen nu imi mai "ia durerile cu mana". ca sa nu mai zic de setea care ma chinuie, dar si mai tare ma chinuie gandul ca daca beau un pic de apa simt cum incep sa vad iar dublu. sau triplu, dupa caz. (observatie participativa, jur! strict profesional)

3. nu merg cu fitosi. n'am chef de "vai, dar ce fum e", "cam multi cocalari", "e cam inghesuiala" si alte propozitii valabile pentru orice alt club cu preturi triple.

4. nu ma imbrac in fusta. nu ca as fi facut vreodata asta, dar chiar nu se cade. adica tocmai pentru ca se cade nu ma imbrac in fusta. n'ati inteles nimic, stiu.

5. nu imi iau mai mult de 60 de lei noi la mine. iar banii de taxi ii pun undeva bine, unde nu am acces, asta daca nu vreau sa iau spre casa primul metrou in care ochi mari si curiosi privesc rimelul intins, sau parul zburlit. aratam mai bine acum 8 ore, da???

6. nu las pachetul de tigari pe masa. mare greseala! pot sa las pe masa eventual doar un pachet de snagov, pe verificate ca nu atenteaza nimeni la el! in rest, se pradeaza de la viceroy la camel.

7. nu merg in nicio alta seara in afara de vineri sau sambata. in rest muzica e prea de "utv" pentru urechile mele obosite.

8. iau pe cineva cu chef de dans, nu cu chef de orice altceva (asta e valabil pt orice, nu numai pt A). asta daca nu vreau sa dansez singura, iar sansele ca un dubios sa mi se adreseze cresc.

9. nu mai beau inca 2 pahare de orice dupa ce imi spun in sinea mea "tre sa merg la baie", asta daca nu vreau sa mi se imprastie unde nu trebuie cei 30 de lei noi cheltuiti pana in momentul in care vezica incepe sa imi faca feste. coada de la baie si gagicile care nu realizeaza ca oricum in club e intuneric si nu trebuie sa isi verifice creionul timp de 5 minute sunt mai enervante decat faptul ca am pierdut melodia de la placebo.

10. nu ajung mai tarziu de ora 9 daca vreau o masa decenta de unde sa imi pot supravegea bunurile, sau unde sa imi pot odihni piciorusele extenuate dupa un prodigy zbuciumat.

pace voua\/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu