miercuri, 23 septembrie 2009

Maybe not

"Maybe we're not supposed to be happy. Maybe gratitude has nothing to do with joy. Maybe being grateful means recognizing what you have for what it is. Appreciating small victories. Admiring the struggle it takes simply to be human. Maybe we're thankful for the familiar things we know. And maybe we're thankful for the things we'll never know. At the end of the day, the fact that we have the courage to still be standing is reason enough to celebrate."

Sunt total de acord, poate pentru ca am o zi in care sunt foarte vesela si optimista, fara motiv, dar si pentru ca nu pot sa nu sper ca micile victorii din fiecare zi si fiecare om necunoscut care imi zambeste, apar in viata mea pentru ca eu la randul meu sa zambesc si sa fiu cat mai fericita. Pentru ca numai asa putem inchide ochii seara si reusi sa adormim fara ca monstrii realitatii sa ne populeze si visele. Sunt atatea lucruri rele, neplacute si triste in lume incat ar fi pacat sa nu zambim de fiecare data cand vedem un copil razand, sau doi batranei tinandu'se de mana pe strada. Ar fi pacat sa lasam toate chestiile neplacute sa puna stapanire pe intreaga noastra minte, pe intreaga noastra inima. Ar fi pacat sa ne irosim viata fara sa stam putin sa ne gandim la tot cei care au mult mai putin decat avem noi, la cei care ne iubesc, sau care ne'ar putea iubi, la fiecare om care inseamna ceva in viata noastra, la mirosul florilor de primavara sau la gustul prajiturii preferate, tocmai pentru ca toate astea sunt lucrurile care ne infrumuseteaza cateva minute foarte pretioase din viata, care se aduc un zambet in coltul gurii cand stam in metrou si nu mai avem loc nici sa aruncam un ac intre noi. Acestea sunt lucrurile care ne fac sa spunem chiar si atunci cand viata nu este numai roz, ca merita sa ne trezim dimineata. Nu este doar spirtul Craciunului la mijloc in afirmatiile mele. De fapt nu este deloc prezent, pentru ca anul asta (sau poate doar zilele astea) Craciunul nu mai este atat de asteptat de mine. Pur si simplu am o zi foarte buna si chiar cred ca totul o sa fie bine, indiferent de cat de shitty este viata uneori. :D

pace voua\/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu