miercuri, 23 septembrie 2009

Fantezii

"The fantasy is simple. Pleasure is good. And twice as much pleasure is better. That pain is bad. And no pain is better. But the reality is different. The reality is that pain is there to tell us something. And there is only so much pleasure we can take without getting a stomachache. And maybe that's okay. Maybe some fantasies are only supposed to live in our dreams."

Fantezii.. cine nu are? Si totusi nu e bine sa devina realitate. Fanteziile mele, cel putin, sunt ori imorale, ori ilegale, ori imposibile, de'aia si sunt fantezii, ca sa nu devina realitate. As putea spune ca sunt plictisitoare, dar nu mi'am indeplinit fanteziile niciodata, poate si pentru ca eu nu am fantezii obisnuite. Sunt atat de necesare, ne fac atat de fericiti pe moment, schimbi putin decorul din mintea ta si deja esti un alt om! Iar placerea nu se compara cu nimic. Placerea de a savura o ciocolata, de a citi o carte care te prinde in mreje, de a sorbi o cafea buna, sau o cana de lapte cu miere.. Placerea de a auzi o melodie preferata cand te astepti mai putin, de a avea fluturi in stomac, de a te bucura de bunatatile din vitrina cofetariilor.. Placerea de a te trezi zabind si de a avea o zi perfecta in normalitatea ei. Dar prea multa placere strica. Ori ne se face rau daca mancam prea multe dulciuri, ori ne privesc dubios bodyguarzii daca stam prea mult sa ne uitam la ceva, daca ascultam muzica prea tare surzim, si tot asa. Deci clar placere fara durere nu exista.

pace voua\/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu