joi, 27 august 2009

Anatomia unui sarut.

"In the hospital, we see addiction every day. It's shocking, how many kinds of addiction exist. It would be too easy if it was just drugs and booze and cigarettes. I think the hardest part of kicking a habit is wanting to kick it. I mean, we get addicted for a reason, right? Often, too often, things that start out as just a normal part of your life at some point cross the line to obsessive, compulsive, out of control. It's the high we're chasing, the high that makes everything else fade away."

True. Cu toţii suntem dependenţi de ceva. Fie că e acel cineva care te face să zâmbeşti incontrolabil atunci când pur şi simplu se uită la tine cu o privire senină...fie că e ciocolata sau ingheţata care te transpune în primii cei mai frumoşi 10 ani din viaţa ta. Şi poate singurii. Eu sunt dependentă de fericire şi o găsesc într-o melodie, într-o savarină sau într-un episod din Grey. Fericirea e ceva ce se găseşte atât de greu şi durează atât de puţin încat nu am cum să nu mă întreb de ce oamenii pun atâta preţ pe un lucru atât de rar. Poate tocmai de-aia. Sunt dependentă de ţigari. Pentru ca vreau, pentru că îmi plac şi pentru că, deşi poate sună stupid, mă fac sa mă simt completă. Fac un moment enervant, sau plăcut să fie şi mai important. Şi sunt câteva ţigări fumate de-a lungul timpului pe care le ţin minte cap-coadă. Sunt dependentă de viaţă, de momentele alea în care simt că nu mai pot repsira de plâns, de zilele în care zac la soare fără să am nimic de făcut, de secundele în care mă simt inteligentă, sau de minutele în care stau şi mă uit cu gura căscată la cineva care mi-a dovedit că nu ştiu aproape nimic.

"The thing about addiction is, it never ends well. Because eventually, whatever it is that was getting us high, stops feeling good, and starts to hurt. Still, they say you don't kick the habit until you hit rock bottom. But how do you know when you are there? Because no matter how badly a thing is hurting us, sometimes, letting it go hurts even worse."


pace vouă\/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu