miercuri, 30 iulie 2014

Stop, drop and roll.

Azi aleg să fie Revelionul. Azi îmi dau reset la minte și la suflet. Azi iau măturica, fărașul, mopul și răbdarea și reorganizez toate colțurile și toate sertarele dinăuntrul meu.

Ăsta e anul în care încă un prieten a plecat, lăsând în urmă o groază de lucruri frumoase și de momente fericite însă cel mai important, punând pe stop dezamăgirile și suferința.

Ăsta e anul în care o parte din sufletul meu a murit și-n care am văzut că nimic nu-i pentru totdeauna și că "o să-l văd și mâine" e cea mai mare amăgire din câte există.

Ăsta e anul în care am pierdut cele mai multe șanse și-n care am zis de cele mai multe ori "așa a fost sa fie".

Ăsta e anul în care aproape toate lucrurile s-au întors pe dos și pe față din nou, anul în care am simțit de cele mai multe ori pe pielea mea cât de puține situații pot controla de fapt.

Daaaar...

Ăsta e și anul în care m am reconectat cu mine, în care mi-am răspuns la întrebări și mi-am pus altele și altele, din ce în ce mai grele și mai provocatoare.

Ăsta e și anul în care o iau de la 0, în care trăiesc pentru prima oară în mine și în care îmi zâmbesc complice știind că mă iubesc cu adevărat.

Ăsta e și anul în care am primit cele mai multe și mai sincere îmbrățișări, pupicuri și alinturi.

Ăsta e și anul în care mi s-au deschis atâtea uși că nici nu știu pe care să intru mai întâi.

Ăsta e și anul în care am învățat cele mai multe, în care lecțiile mi-au îmbrăcat fricile și le-au transformat în provocări pe care de-abia aștept să le simt pe pielea mea.


La mulți ani cu pace \/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu