marți, 3 ianuarie 2012

Wishing well.

Well, Well, Well.

Acum un an și 3 luni ma bucuram excesiv de mult pentru că cea mai mare dorință de până atunci urma să mi se îndeplinească. Pe 3 noiembrie aveam bilet spre Paris, aveam să petrec cele mai frumoase 5 zile în orașul pe care îl visasem de un milion de ori. Când am realizat că am biletul de avion și rezervarea la hotel nu am mai putut respira de fericire. O lună de zile nu am făcut decât să număr zilele și să fac planuri și să consult hărți care să mă ajute să îmi fac un itinerar cât mai stufos. A urmat drumul cu avionul și primul pas în Paris.

Mă bucur că am rememorat asta pentru că am realizat că uneori, nu foarte des, soarta îmi mai aruncă un os de care să mă bucur mai rău ca un copil.

Acum o ceva vreme am visat că ma uitam la Big Ben. Nu făceam nimic, doar mă uitam. Am intors privirea și m-am teleportat instantaneu la Pantheon în Atena. Când am întors din nou capul m-am trezit înapoi în Londra. Nu cred că am avut timp să realizez ce caut acolo și că e doar un vis.

Și da, am plătit zilele de bucurie bolnăvicioasă cu zile de tristețe și deprimare, dar știam că așa va fi și jur că a meritat! Pentru că acum sunt pregătită să fiu din nou incredibil de fericită.

pace vouă\/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu