marți, 16 februarie 2010

Change again.

Mulţumesc. Că ai fost acolo când am crezut că s-a sfârşit lumea. Că ai fost acolo când eram cea mai fericită fată din lume. Că ai fost acolo când am făcut cel mai oribil lucru ever. Că m-ai ţinut în braţe, chiar dacă de puţine ori. Că m-ai sunat când erai tristă. Că mi-ai dat mesaj în cea mai importantă zi din viaţa ta de până atunci. Că ai avut grijă de mine când alţii uitau să o facă şi că m-ai lăsat să te vad cum eşti de fapt. Că ai fost lăngă mine cand eram mai mult decăt nocivă. Că am băut tequila nenumărate. Că ne-am uitat la OC. Că am ajuns la Sociologie. It's all for the best.

Nu am fost perfectă, nici măcar pe aproape şi m-am lăsat dusă de val într-o chestie care acum a ajuns să fie definitivă. Dar ştiu sigur că undeva, în viaţa asta, o să ne mai vedem şi o sa îmi spui că ţi-e bine, că eşti fericită şi că ai făcut tot ce am plănuit împreună... Şi doar atunci o sa fie "The end".
Mulţumesc că ai fost tu.

pace vouă\/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu